2013. január 7., hétfő

Sikerült a mai edzésen 65 kilóval egy ismétlést mellső guggolnom!!!!!! A régi rekord 60 kg volt, úgy, hogy nagyon nagyon örülök. És még HSPU-t is csináltam:D:D Reggel 7-re mentünk edzeni, megmondom őszintén aludtam volna még egy kicsit:) Jól ment az edzés, lendületes voltam, sokat segítenek az új edző ruháim, melegen tartják az ízületeimet, nem hülök ki olyan gyorsan. Mindig bajom volt azzal, hogy hideg volt a teremben és nem akarta ráállni a szervezetem az edzésre, hiába melegítettem be.

Étrend:
Reggeli
 sült sonka, sajt, uborka
1000 mg C vitamin vízben feloldva, 2 db omega 3 tabi,  2db D-vitamin tabi

Ebéd
- rakott zöldséges pulyakamell
-savanyú káposzta saláta
- egy mandarin és egy alma

A délután folyamán:
- rakott karfiol paleo módra (tehát karfiol, darálthús, sajt összesütve hmmmm isteni finom!!!)

Vacsora:
- egy szál répa

Folyadék:
- 2 deci magnéziumos víz, 3 liter tiszta csapvíz:)

Az a jó a paleoban, hogy az ételek laktatnak, nem kell közben nassolni, mert nem korog a gyomrom. Tudom, kevésnek látszik, amit eszek, de ha eredményt szeretnék tudatosan, kontrolláltan kell étkeznem. Természetesen az esti evést elhagytam, megmondom őszintén hamarosan kezdődik a Barátok Közt és úgy nassolnék valamit közben, de természetesen nem fogok, hiszen vannak céljaim, amiket meg szeretnék valósítani:)

Kitartást Nektek és köszönöm, hogy olvassátok:)

Dóri




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése