2013. február 17., vasárnap

Tudom, megígértem, hogy mindennap írok Nektek. Nem fogok mentegetőzni, de olyan zsúfoltak a napok, hogy egyszerűen ide leülni és írni, nagyon nehéz.

Most érzem megint, hogy meg kell osztanom a gondolataimat. Munkába álltam. Újra órákat tartok és ezért, mindennap hálát adok az égnek. Visszakaptam a teljes életemet. Így teljes. Ha így maradna örökre, nem hiányozna semmi. Annyira szeretem csinálni. Bemenni a vendégek közé és velük együtt tornázni, izzadni, lelkesedni....Leírhatatlan. Tudjátok ez nem a szakmám. Ez a hitvallásom, a szenvedélyem. Soha nem éreztem semmi iránt ilyen lelkesedést. Végre azt mondhatom, hogy példát mutathatok. Visszajönni a semmiből, a nulláról építkezni ebben a világban, nem volt könnyű, de nagyon megérte.

Emlékszem, amikor ültem a szobámban és attól féltem, hogy meghalok. Hogy sosem lesz vége. Hogy mindig így lesz már. Hogy sosem hagy el a rettegés. De belül az érzékeny lelkem piciny része remélte, hogy egyszer majd megint ott állhatok középen és segíthetek másoknak.

Alázatot tanultam. Alázatot tanultam az élettől, megedzett testileg és lelkileg és ezt fogom Nektek átadni minden órámon:)

Aki követ facebookon, tudja, hogy nagyon sikeres a szálkásítási programom. 4 kilót fogytam tisztán zsírból, már csak 68 kg vagyok, a 72.2 kg helyett. Istenieket eszem, nem éhezem, természetesen a kontrollnak meg kell lennie, de itt nem csörög az óra, hogy mikor egyek, nincs olyan, hogy nem megy le a falat, mert száraz a csirkemell. Nincs éhesen lefekvés, nincsenek kajás álmok. Csodálatos ez az egész, életmódommá vált. Nincsenek kódok, nincs felesleges tartosítószer, ízfokozó, mesterséges adalékanyag. Én nem szörny leszek, mint a testépítők, hanem egy természetesen izmos leányzó:)

Na megyek és megiszom az 1000 mg L-carnitinemet és indulok edzeni:)

Délután megosztom veletek két nagyon finom étel receptjét.

Éljetek egészségesen, mert tudjátok: "Ha van egészség, van minden, ha nincs egészség, nincs semmi!"

Puszillak Titeket és köszönöm, hogy olvassátok!<3

Dóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése