2013. február 20., szerda

     Csodálatos volt a tegnapi nap....Mindkét órám telt házas volt. Odaértem pilatesre és közölték, hogy 20 fő van beírva. Jött még három fő, de nem tudtam beengedni őket, mert már nekem sem jutott karika. Vérzett a szívem, sosem csináltam még ilyet. Volt, hogy egy ember volt az órámon, Őt sem küldtem haza, nehogy már azért ne mozogjon, mert a többiek nem jöttek el.

Beyonce - i was here című számára emelkedett 20 pár kéz a magasba Velem szembe, és 40 szem szegeződött rám. Ez a zene arról szól, hogy itt voltam és hagytam magam mögött valamit. Végig futott rajtam a hideg, meleg, futás közben szoktam ilyen katarzis élményt átélni. Fantasztikus élmény volt. Láttam Mindenkin, hogy élvezi, hogy átszellemül, hogy a mozgás öröm. Utána odajöttetek tanácsot kérni, beszélgetni. Köszönöm a rengeteg pozitív energiát. Szívből köszönöm.

Utána átmentem a Fitworld termébe, a saját aerobik órámat megtartani. Konkrét tervvel készültem, step pados órát szerettem volna tartani. 22 fő jött el hozzám tornázni, a Fitworldnek 17 steppadja van. Tehát a step pados óra ugrott, sőt súlyzó is alig volt, én 2 kilóssal nyomtam végig. Rengetegen voltunk, annyira feltöltött a mozgás, a közelségetek, köszönöm és még egyszer köszönöm. Megtiszteltetés, hogy órát tarthatok Nektek, Én, aki a semmiből jöttem. Egy edzőnek ez a legnagyobb elismerés. Nem a pénz, a hírnév, hanem, hogy jöttök, csináljuk és mozgunk közösen. 

Könnybe lábad a szemem az emlékekre. Elnézést, ha érzelgősre veszem a figurát, de az álmok beteljesülése mindig megríkat. Saját példámból fakadóan mondhatom, hogy soha nem adhatjuk fel és menni kell előre, büszkén, magabiztosan!!!!

     Szálkásítás, 8 hét. Vasárnap mérés és töltés. A töltés azt jelenti, hogy aznap jóval több minőségi szénhidrátot vihetek be, mint egyébként, ezzel becsapjuk a szervezetet, hiszen nem fog raktározni, mint a szűkösebb időkben. Ezen a napon, a zsír bevitel minimális, a fehérje is csökkentett mennyiségű, reggelire paleocsinta, ebédre paleo tészta, tarhonya, tehát aminek magasabb a szénhidrát tartalma. Persze az utána következő napok nehezebbek, mert a szervezet követeli a szénhidrát adagját, de nem szabad teret adni a követelésnek:) Egyébként gyönyörűen szálkásodik a karom, a hasam és vasárnap kiderül, hogy mennyit is fogytam 8 hét alatt. A lábaim nagyon nem tetszenek magamon, venni is fogok narancsbőr elleni krémet és egy héten egyszer beülök a szaunába. Mindent meg fogok tenni, hogy a nyári edzéseimet már egy szál topban, büszkén tarthassam meg Nektek:) 

Egyébként ezt úgy csinálom, hogy közben eszem ágában sincs éhezni. Persze nem könnyű, hiszen este már nem eszek, csak megiszom a fehérje shakemet, nem lehetnek kilengések, mert becsaphatsz mindenkit, de a testedet nem!!! Bármit, amit feleslegesen beviszel, érzékeli és nem úgy reagál, ahogy kellene. Egyébként vicces mert a méreteim 90-70-90, például a mellemből abszolút nem fogytam:) Persze engem nem érdekelnek az ilyesfajta dolgok, csak sok lány nagyon fél, hogy jajj mi lesz, ha kisebb lesz a mellem. Mindenki annyi problémát csinál magának, amennyit szeretne, szerintem nem a mellünkkel kéne hódítani. De ezt döntse el mindenki maga. Mindenesetre Nekem nem lesz műmellem az tuti:D:D

Itt van néhány recept, amit a héten ettem, a szálkásításba, fogyókúrába, egészséges életmódba és a paleoba abszolút belefér. Mind mondtam, eszem ágába sincs száraz csirkemellen tengődni:)

Paleo töltött gomba

Hozzávalók:

  • 8-10 fej gomba
  • egy fej vöröshagyma
  • egy evőkanál darált mandula
  • só, bors, petrezselyem, fokhagyma
  • füstölt sajt
  • füstölt szalonna/sonka
  • kacsazsír
A gombáknak letöröm a szárát, összevágom ez is megy bele majd a töltelékbe. Serpenyőbe kacsazsíron megpárolom az apróra vágott vöröshagymát, apróra szelt gombatörzseket,a füstölt szalonnát, sózom, borsozom, fokhagymát rádobom, petrezselyemmel megszórom. Összepárolom, a gombafejekbe visszatöltöm, füstölt sajttal megszóróm és 30 percig előmelegített sütőben készre sütöm.

Én update majonézzel és salátával fogyasztottam. Elmondhatatlanul finom!!!!!!

 





Paleo rakot lecsós husi, édes krumplival

Hozzávalók:
  • 1 kg sertés karaj/ sertés tarja
  • 6 szem kisebb édes burgonya
  • házi üveges lecsó, de lehet házilag is készíteni
  • két csomag light mozzarella sajt
  • só, bors, fokahagyma
  • 2 dl zabtejszín
A választott húst felszeletelem, kikloffolom, sózom, borsozom, fokhagymával meghintem. Közben az édesburgonyákat megfőzöm, felszeletelem. Kacsazsírral kizsírozom a tepsit, lerakok egy réteg édes burgonyát, ráfektetem a hús szeleteket, még egy réteg édes burgonya réteg. Közben a lecsót kiöntöm egy tálba, sózom, borsozom, és a zabtejszínnel összekeverem. Ezt ráöntöm a édesburgonyás husira és a tetejét lefedem light mozzarella szeletekkel. (Lehet más sajt is, csak most a szálkásítás miatt választottam ezt:). Fólia alatt egy órát sütöm, majd fél órát fólia nélkül.
 


Vacsorára két tányérral benyomtam hétfőn:D:D Tudjátok, fiatal fejlődő szervezet:D 

Ma húsos káposzta a vacsora, sertés lapockával és nagyon finom savanyú káposztával. Reggelire sok tojást, kolbászt, tepertőt fogyasztok, friss zöldségekkel, ebédkor mindig eszem levest, mert kellemesen telíti a gyomrot és szénhidrát szegény. 

Az edzés fantasztikusan megy, megtanultam húzódzkodni, nyomom a kézállásból nyomást és most már rendszeresen futok is, ami nagyon nagy örömet okoz ezeken a hideg téli estéken.

Kitartást Nektek és a blog írásban is be fogom tartani a rendszerességet:)

Szép estét Nektek!

Köszönöm, hogy olvassátok: Dóri<3

Csodálatos érzés az erőt birtokolni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése