2013. február 24., vasárnap

Ma mérlegelés volt. Ilyenkor mindig nagyon izgulok, már az előző este óta, hogy volt e a munkámnak eredménye. Vettem egy üveglapos mérleget, mert itt nekünk Szegeden nem volt. Évekkel ezelőtt eszem ágában se lett volna kiadni pénzt egy személyi mérlegre.

Ráálltam és 68 kg-ot mutatott kereken. 4,5 kilót fogytam 8 hét alatt. Tisztán zsírból, mindenféle éhezés, fogyasztópor, tartósítószer és ízfokozó nélkül. Az, hogy boldog vagyok, nem kifejezés. Elégedett vagyok, hogy nyugodtan tudom ajánlani másoknak is, hogy igen a paleolit tényleg ilyen. Hogy nem a zsír, meg a fehérje a mumus, hanem a szénhidrát. Bár centikben nem mértem a fogyást és sajnos még egy inbody gépre sincs lehetőségem ráállni, de érzem, hogy nagyon sokat erősödtem. A vendégek nem tudják, hogy mennyi munka van az mögött, hogy a saját óráimon simán nyomok 15 darab fekvőtámaszt. A szűk fekvő is egyre jobban megy, a húzódzkodás is nagyon lendült, ahhoz képest, hogy hol voltunk még tavaly decemberben.

Ezt a hétvégét a barátaimmal töltöm. Akik elfogadják, hogy ilyen életmódot élek, akik nem szólnak be, ha esetleg lefekszem éjfél előtt. Nem néznek ki érte, hogy nem fogyasztok cukrot, sőt tanácsot kérnek, lelkesen kóstolják a paleo kajákat és őszinte véleményt mondanak. Van ami nem ízlik nekik, de nem baj, van ilyen, elfogadjuk egymást. Ha hozzájuk megyek vendégségbe, úgy főznek, hogy én is tudjak enni. Ha bulizni szeretnének, akkor elmegyek velük, bár Én nem iszom alkoholt. De nem megyünk bulizni, mert tudják, hogy céljaim vannak és segítenek elérni azokat azáltal, hogy inkább időben elmegyünk a moziba és közösen megnézünk egy filmet. Így nincs másnaposság, nincs fáradtság és nincs lelkifurdalás. Imádom őket. Eljönnek velem a bioboltba és együtt lelkesen válogatunk, kérdezgetik mi a jó, ez mi, az mi, Én pedig próbálok válaszolni, már ha tudok. Nem baj, hogy rossz idő van, hogy sötét van, mi együtt vagyunk és az a lényeg. Tűzön, vízen átmennék értük<3

A családom, a párom és a barátaim nélkül nem tudnék így élni. Bocsánat,  tudnék, de sokkal nehezebb lenne. Nagyon szerencsés embernek érzem magam és talán ebből is felszabadul valamennyi energia, amit át tudok Nektek adni az óráimon.

Ma töltő nap van. Tudjátok ma becsapjuk a szervezetet, több minőségi szénhidrátot fogyasztok, minimális zsírt és kevesebb fehérjét, hogy hétfőn újból meginduljon a zsírégetés:) Működik, Tőlem elfogadhatjátok;)

Legyen nagyon szép napotok és köszönöm, hogy olvassátok:)

Dóri

Na még nyolcaaaaaat:D:D:D Reggeli edzés Rubint Rékával:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése