2013. április 1., hétfő

Na, ezt a bejegyzést már harmadszorra kezdem el:) Annyi minden kavarog bennem, neki kezdek, leírom, aztán meg kitörlöm, hogy "Nem, nem így kellene kezdeni!". Írni akarok a dolgokról, amik megváltoztatták az életemet, a motivációról, a szálkásításról, azokról az emberekről, akikkel megismerkedtem, a munkámról, arról a csodálatos dologról, amit annyira imádok.....

Először engedjétek meg, hogy pár sort írjak a kedves páromról. Ő az élő példa arra, hogy akaraterővel, hittel mindent el lehet érni. Hogy ha csinálod, ha látod magad előtt a célt, akkor minden lehetséges. Valamikor régen a budapesti 8. kerületben látta meg a napvilágot, nehéz családi körülmények között. Rendes dolgozó ember lett belőle, akinek volt egy álma: profi sportoló és edző akart lenni. Itt Szegeden rátalált a crossfitre és szerelem volt első látásra. Gyúrós és kosárlabdázó múlttal nehezen ment a fejlődés ebben a sportágban, de nem adta fel. Kidolgozta a saját edzésmódszerét, amivel 2 év alatt olyan szintre fejlesztette magát, hogy jelenlen több, mint 10ezer európai közül az 57. helyett foglalja el. Hazugságok, gyorsító szerek és mindenféle támogatás nélkül. Mert itt Szegeden a teremben, nincs olyan jó felszerelés, mint a világ bármely más táján. A magyar crossfit élet eddig nem számolt Vele. Most nagyon sok cikk foglalkozik a teljesítményével és az edzésmódszerével. Nagyon sokat segített Neki a paleolit táplálkozás is abban, hogy ilyen magas szinten tudja űzni ezt a sportot. A szegedi termek vezetői mind tanulni akarnak Tőle, sokan keresik, hogy tartson ilyen jellegű edzéseket. Emberileg és szakmailag nálam az első helyet foglalja el. Vasárnap történelmet írunk és nagyon úgy néz ki, hogy megyünk Dániába az Európa bajnokságra. 100%-an megérdemli, hogy ott legyen. Sőt 150%-an ott van a helye az első 48-ban. Ő nem hazudta be az eredményt, nem szed teljesítménynövelőket. Alázattal és szerénységgel viszonyul az eredményeihez, nagyon sokan tanulhatnának és tanulnak is tőle. Az, hogy ennek az embernek a szívében a crossfit mellett Én foglalom el a másik első helyet, hatalmas megtiszteltetés. Sport terén Ő tett azzá, aki ma vagyok és ezért nagyon hálás vagyok Neki. Nagyon vigyázunk a kialakított kis életünkre, mert olyan bástya ez ebben az ingatat világban, amit csak nagyon kevesen birtokolnak.

Csak pár sorban szerettem volna írni Róla, megérdemli ez a blog, hogy híres emberekről szóljon:)







A szálkásítás csodálatosan alakul. 5,5 kilót fogytam tisztán zsírból. Annyit szigorítottam, hogy vacsorára már csak tojást vagy halat eszem, illetve heti 2 wodot kötelező megcsinálnom, amikor edzek. Nagyon szépen formálódik a karom, a hasam, a lábam az kemény dió, de hiszem, hogy majd a rendszeres futás szépen fogja azt is szálkásítani. Még mindig nem éhezem és nem vagyok ingerült és fáradt a szénhidrát megvonástól. Teljes az életem és, ha minden így maradna, nem bánnám azt se. Egyre több embert indítok el a változás útján és hála az égnek, a legtöbben sikerrel is járnak:) Célom, hogy elérjem a áhított 65 kg-ot és, hogy stabilan tartsam a formámat.

Közben csodálatos emberekkel hoz össze a sors. Végre nyílik a világ számomra is és képzeljétek a legjobb barátaimon kívül vannak még olyan emberek, akik úgy gondolkodnak, mint Én:D Nem érzek fenntartást irántuk, nincsenek kétségeim, az első pillanattól kezdve őszinték vagyunk egymáshoz. Pedig, aki ismer, tudja, hogy megtartom a 3 lépés távolságot. Ez a leányzó segítséget kért Tőlem, Én pedig gondolkodás nélkül adom Neki az energiát. Mert a változás ott van Benne, csak elő kell hívni. Közben pedig úgy érzem, szerintem nem elhamarkodottan, hogy ebben a vagány lányban szövetségesre leltem:)

Ajánlok Nektek egy nagyon jó kis blogot:)
http://betuleves.wordpress.com/

A blogger, aki írja egyből belopta magát a szívembe. Örül a lelkem, amikor találkozunk, nagyokat nevetünk, imádom, ahogy ír....Magamra ismertem Benne:) Facebookon is lehet lájkolni a Betűleves oldalát, lehet belőle motivációt meríteni.

Itt van néhány mostanában készült kép, amin már tisztán látszik a változás a testemen. Minden perce megéri, soha nem akarok olyan lenni, mint régen. Olyan fajta önbizalmat ad ez, ami ahhoz szükséges, hogy az edzői munkában sikeres legyek. Ma is tartok órát és alig várom, hogy ott álljatok Velem szemben és nyomjuk neki ezerrel!!!! Belőlem pedig az sugározzon, hogy a lehetetlen nem létezik<3

Hihetetlen mennyire beerősödött a bicepszem és a tricepszem. A szűk fekvőtámaszt 10 kilós tárcsával a hátamon nyomom:D

Nagyon sokat fogytam a hasamból is:)

Szépen rajzolódnak a hasizmaim körvonalai is

Izmos crossfites leányzó

Lassan, ha leülök, végre életembe először, nem fog semmi sem kibuggyani a nadrágból:)




Én indulok edzeni, este találkozunk 19:00-kor egy nagyon erős alakformáló órára:)

Köszönöm, hogy olvassátok!

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése