2012. augusztus 4., szombat

Ahogy ígértem, itt vagyok:) Meg volt a mai úszás is, bár én csak rekreációs céllal csináltam meg 16 hosszt, mellúszásban, mert bevallom őszintén, hogy az megy a legjobban. Nem vagyok egy hableány, de szeretek úszni. Csodálatos volt az esti fényekben, a tükörsima vízben úszni és egy picit magamra maradni a gondolataimmal. Szeretek lebukni a víz alá, olyan mintha megszűnne az idő és a tér. Pontosan ezt jelenti számomra a sport. A mozgást, amit végzel, nem érdekli, hogy hogy nézel ki, milyen az idő, milyen események történnek. A mozgás mindennap visszavár téged, hogy újra és újra legyőzd önmagad.
Nehéz volt a mai edzés. Egészen jól aludtam, de mivel a héten kezdtük el a súlyzós edzéseket, igen csak megterhelve érzem magam. Ennek ellenére boldogan indultam el a  szegedi pulz utcai crossfit terembe, mivel imádom azokat a kihívásokat, amit a crossfit ad és imádom a csapatot is akikkel edzhetek.
Mai edzés: 15 db 12kg ketllebellel amerikai swing, 15 db felvétel 20 kg és 15 db box jump ( dobozra ugrás) 50 centis szép magas dobozra. Ebből 7 kör. Időre. 17'20 alatt nyomtam le, majd kiégett a tüdőm. De mivel soha senki nem vesz komolyan edzésen, így ez nagyon motivált, hogy megmutassam, igenis tudok valamit. Bár szerintem kicsik voltak a súlyok, de valahol el kell kezdeni:) Az első két körnél majd meghaltam, besavasodtam, alig kaptam levegőt, de tudtam, hogy nem adhatom fel. Mentális erősítésre ajánlom Nektek a futást. Azonkívül, hogy az állóképességet remekül fejleszti, elgondolkozol az egész életeden és mindent megígérsz mindenkinek csak most éld túl, csak most tudd le futni azt a maradék x kilométert. Ezt az érzést viszem át crossfitbe és tűztem ki célul, hogy versenyezni fogok és semmi nem állíthat meg, Hogy hogy jutottam el idáig? Erre holnap fogok választ adni. Remélem kimentél mozogni és nem a TV előtt töltötted az idődet, önmagadat sajnálva. Nincs értelme hidd el Nekem, ha nincs akaraterőd egy Senki vagy. De mi emiatt nem aggódunk, mert mi tele vagyunk akarattal, célokkal és önbizalommal ugye? Na látod:)

Mivel szálkásító szénhidrátmentes diétán vagyok (erről majd holnap, túl hosszú és bonyolult) ezért 2x is meggondolom, hogy mit ehetek. Itt egy remek recept, amit ma dobtam össze és még a halat nem szerető párom is azt mondta, hogy finom lett:)

Hozzávalók:

  • két nagy szelet pangasius filé
  • 25 dkg koktél rák
  • 2 db jó vastag répa (hehehe na jó abba hagytam:))
  • 1 nagy fej vörös hagyma
  • fél üveg olivabogyó
  • só, bors, fokhagyma, petrezselyem
  • 4 evőkanálnyi kókuszolaj
  • egész citrom leve
 Elkészítés:

A pangasius filét kis kockákra feldarabolom és a kókuszolajjal kikent serpenyőben elkezdem megsütni. Hozzáadom a koktélrákot, együtt pirítom, ízlés szerint fokhagymával, sóval, borssal, citromlével, petrezselyemmel ízesítem és addig sütöm, míg a leve el nem párolog. Közben egy másik serpenyőben, a felszeletelt hagymát kókuszolajon üvegesre párolom, hozzáadom a karikára vágott répát sózom, borsozom, fokhagymát adok hozzá és roppanósra párolom. Amikor mindkét serpenyő tartalma kész, akkor összekeverem, vagy egymás mellé rakva egy kis salátával tálalom.

Isteni finom és nem hízlal:) Egy szálkásító, szigorú diétába is belefér;)


Nincs ebbe semmi ördöngösség, kicsi fantázia kell és elszántság:) Holnap találkozunk és közös pihenő napot tartunk ok? Főzünk finomakat és nem engedünk a csábításnak;) Jó éjszakát, szép álmokat:)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése