2012. augusztus 5., vasárnap

Végig nézegettem a régi képeimet és elszörnyedtem:) Készülj mert, nagyon durva lesz!!!!!! Remélem elgondolkodtat majd a küzdelmem téged is, legalább annyira, mint Engem:)
Egykori 16 éves önmagam, 75 kiló körül mozgott a súlyom, bár biztosan nem tudok mondani, mert soha nem mertem ráállni a mérlegre:) 

Ott vagyok a jobb szélen, ekkor már 5 kilóval mutatott kevesebbet a mérleg:)

58 kilósan egy svájci kiránduláson. Beesett arc, ceruza vékony lábak. Szinte semmi izom nem volt rajtam. Tudjátok mi a hihetetlen? Hogy ez a gatya most is jó rám, pedig jelenleg 69 kg mutat a mérleg:) Ebből látszik, hogy az izom nehezebb, mint a zsír;)
Itt tartunk most a történetben. Az utolsó évet a gimiben már extra vékonyan kezdtem meg. Természetesen abban a hitben éltem, hogy ehetek mindent ugyan úgy, mint régen, ha lemozgom akkor meg tudom tartani a súlyomat. Jól esett, hogy mások tanácsot kértem tőlem, én hogyan csináltam, mi a titkom. Nem tudtam megmondani nekik. Közben már azon a nyáron észrevettem, hogy az utolsó képen látható bizonyos gatya, hűha!!! nagyon feszül. El voltam keseredve, pedig nyilvánvaló volt, hogy a jójó effektus csapdájába estem. A szervezetem ki volt éhezve a szénhidrátokra, én pedig adagoltam rendesen neki. Este fél 11-kor tésztát ettem csokival, két óra között sajtos rúdat kajáltam, mert úgy gondoltam, hogy megérdemlem, ennyi szenvedés után. Emlékszem össze vissza ingadozott a súlyom, 5kg ugrált fel és le. Ki voltam akadva, hogy miért vagyok én arra kárhoztatva, hogy saláta leveleket rágcsáljak, miközben valaki össze eszik mindent és tökéletes alakja!!! De nem így van???? Ma már rájöttem, hogy ha nem eszel, akkor ruhában jól nézel ki. Ha sportolsz, akkor meztelenül is jól néz ki! Nincs igazam?;) Lehet valaki vékony és ehet mindent amit megkíván, úgyis azok nyernek idővel, akik egészségesen élnek és sportolnak. Nem lesz pl.: narancsbőrünk, megereszkedett bőrünk, pattanásaink, lelki hullámzásaink, erősebbek leszünk mentálisan, rendszer lesz az életünkben stb. Nem lenne elég ez a blog, ahhoz, hogy leírjam, mit adhat az egészséges életmód és a sport. Amikor a rossz akarók rá akarnak venni, hogy egyél valami olyat, ami nem tesz jót Neked, vagy egyszerűen nem tartanak normálisnak, mert Neked fontos a sport, akkor gondolj mindig arra, hogy: Csak a kitartásodat, az akaraterődet irigylik!!! A mai ember gyenge, ezt szerintem te is tudod. Kellenek a példa mutató emberek:)

Legyen mára ennyi elég, ok? Holnap hétfő, Nálam mindig ekkor jönnek a bekattanások, nálad nincs ilyen?   " Hétfőtől nem eszek annyit, elmegyek sportolni, 6 után nem eszek, gyümölcs napot tartok, víz napot tartok, nem eszek csokit stb."" Istenem, hányszor fogadkozom a mai napig is:) De nem baj, minden hétfő Nekem újabb erőt ad, hogy egy még egészségesebb héttel tegyem teljesebbé az életemet:) Jelentse Neked is ezt a hétfő, ne pedig úgy tekints rá, mint a híres képregény hős, Garfield:)

Holnap reggel súlyzós edzéssel kezdünk, Velem tartassz?:) Szép vasárnap estét és jóéjt:)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése