2012. augusztus 26., vasárnap

Bűnözés??? Igen vagy nem:)

Azért el kell, hogy áruljak Nektek valamit: szoktam az étkezésben néha engedni a csábításnak, vagyis ahogy nevezni szoktuk: bűnözök:) Szerintem Mindenki ismeri ezt a szót, aki egészségesen akar élni. Azért is hozom fel Nektek ezt a témát, mert az idei SZINen (Szeged Ifjúsági Napokon) töltött időszak alatt, igen, engedtem a csábításnak. Ráadásul sok ember lepődött meg, hogy bulizni vagyok, hogy eszek olyan dolgokat, amit egyébként tilt a vallásunk. Kérdem Én: Miért lennének ezek bűnös dolgok? Ha így fogjuk fel az életet, az életmódot, amit folytatni akarunk, akkor nem fogjuk tartani sokáig és tényleg bűnözéssé válik. Tudom, hogy azok az emberek, akik ilyenkor rávetik magukat a témára és megjegyzéseket tesznek, hogy na te ilyet is eszel, azok csak az akaraterőt irigylik. Mondhatod, akár fiú vagy, akár lány, hogy Te ehetsz bármit, nem látszik meg az alakodon, Téged nem érdekel, rövid az élet, hogy szenvedjünk, előbb vagy utóbb, úgyis megbosszulja magát ez a felfogás.Férfiként, úgyis egyszer fogyókúrázni kényszerülsz, ha nem akarsz szenvedni a különböző betegségektől, nőként pedig, úgysem fog tetszeni, amit a tükörben látsz. A mozgásnak olyannak kellene lenni, mint az levegővételnek, ha nem teszed, belehalsz. Sokszor hallom, hogy de én jó génekkel rendelkezem, mert a nagyszüleim is élnek még, senkinek nem volt betegsége stb. Igen ám, de ne feledjük, hogy a nagyszülők egy másik generáció, náluk ismeretlen volt a fastfood, az autó, 5 km kellett gyalogolni az iskolába és nem a gép előtt facebookoztak órákig, hanem kint a szénakazalban bújócskáztak. Megalapozták fiatalkorban azt a jó genetikát. Szóval kedves kritikusok, akik lesik, hogy mikor bűnözök, üzenem, hogy ebből a csatából, csak Én jöhetek ki jól. Le kellett írnom ezeket, mert lelkis emberként, nagyon magamra vettem a beszólásokat. Más szemszögből nézve azonban, legalább figyelnek rám. Pontosan ez a célom, hogy kövessék a blogomat és minél többen alkossanak véleményt és együtt jussunk el oda, hogy egészségesebben élünk. Szóval ettem lángost, gyrost és egy tábla csokit, a 4 nap alatt. Tudjátok mit? Jól esett. Éreztem, hogy ennem kell és, ha tényleg így van, akkor engedni kell Neki. Az alakomon nem látszik, a lelkemnek jót tett:) Mi megtehetjük és meg is kell tenni, néha vissza kell venni a tempóból.

Régóta tervezem, hogy visszaveszek a tempóból és pihenek egy hetet. De nem bírtam ki, mert enni szeretek, igaz csak paleot, de így is félek, hogy visszahízok, ezért nem merek kihagyni egy edzést sem. Pedig a szervezetnek kell a pihenés is. Szánjatok időt az alvásra és egy héten minimum 1 napot edzés mentesen töltsetek. Addig, addig tervezgettem, hogy majd pihenek, hogy az élet közbe szólt. Kedden elestem a biciklimmel és megzúzódott a vállam és nagyon rosszul esett ez az égiektől, mert pont SZIN előtt egy nappal, illetve jövőhéttől crossfit tábor, amit szívvel-lélekkel akarok majd csinálni. Természetesen pihentetem a sérült testrészeimet, de közben tudom, hogy nem fog elmúlni a fájdalom a jövőhétre. Valahol megérdemeltem, túl hajtottam magam. Fájdogál, és félek, hogy a belefektetett munka el fog veszni.

 Úgy, hogy marad Rubint Réka. Régóta szerettem volna egy-két mondatot ejteni Róla. A sok kritika ellenére, amit most mér Én is átérzek, ember tudott maradni. Fanatikus és épp ez kell ide. Mehetne külföldre, de nem teszi, Ő marad itthon és ebben az irigységgel és rossz akarattal teli országban, tartja a tornáit és hirdeti az egészséget. Nem baj, hogy így néz ki, fitness edzőként, nézzen is ki így. Vele váltottam életmódot és még a mai napig előveszem a DVD-it. Ő segít Nekem most a rehabilitációban és tartja életben az izmaimat, amíg nem kezdhetem el újra a súlyzós edzéseket. Ha egy jót szeretnél edzeni és látványos eredményt akarsz, shoppingold be az összes DVD-t:) Amikor a mély depresszióm után elkezdtem megint edzeni kb. 0 fizikai állapottal, 2 hónap alatt annyira rendbe tett, hogy a futós edzéseim megkezdésénél, én magam is meglepődtem, milyen könnyen is megy a futás. Hálás leszek Neki és bár nem vagyok híve az update étkezésnek, azért ha fel akarom dobni az ebédemet, előveszem a Norbis majonézemet;)

Mára legyen ennyi elég...Szerintem Nekem is és Nektek is meg kell emészteni, amit ma itt olvastatok. A küzdelmeim leírását, majd máskor folytatom, most fekszem és kialszom magam, mert ha eleget alszol, nem lesz úszógumid:D 

Holnap reggel megyek futni, megnézzük mit reagál a vállam:) Sportoljatok és éljetek egészségesen, szeressétek egymást:)

Köszönöm, hogy olvassátok: Dóri

Erre a kicsi lányra is büszke vagyok, nehéz körülmények között, de próbál egészségesen étkezni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése