2012. augusztus 4., szombat

Kezdetek.....


Sziasztok!
     Dóri vagyok, tegeződjünk ok?:) Komoly lány, komoly gondolatokkal. Elég sok mindent töltöttem fel a közösségi portálomra azzal a céllal, hogy motiváljak Mindenkit, hogy váltson a sportra és az egészséges életmódra. Úgy gondoltam, hogy mostantól egy blog formájába követhetitek végig az életmódomat, így legalább egy csokorban lesz minden, ami a napok során megfogalmazódik bennem. Ha már egy ember elolvassa és sikerül kicsit megérinteni az írásaimmal, akkor már elértem a célomat. A facebookos bejegyzéseket sem azért rakom fel, hogy frankózzam magam, hanem azért, hogy akinek épp egy ilyen biztató bejegyzésre van szüksége, legyen mibe kapaszkodnia. Hogy miről szólnak ezek a bejegyzések? Életmódról, sportról és motivációról. Ezzel a bloggal kiteljesednek a bejelentkezések, mert úgy gondoltam, hogy a mindennapi edzésterveimet és étrendemet is megosztom veletek, hogy lássátok, hogy az egészséges életmód nem is olyan bonyolult. Elmegyünk majd együtt vásárolni, jöhetsz velem futni, beülhetsz a konyhámba és megkóstolhatod azokat az isteni finom ételeket, amiket nap, mint nap elkészítek, mert igen, itthon én főzök. Méghozzá paleo módra. Hallottál már a paleolit táplálkozásról? Ha nem akkor azért, ha igen akkor feltétlenül kövess engem, mert jó kis ötleteket leshetsz el ;) Nagy fába vágtam a fejszémet, mert most edzésem azon szakaszában vagyok, amikor szálkásítok és igen kemény, annyit elmondhatok. Mindent el fogok mesélni, ami fontos, hogy megértsd miért csinálom ezt és miért fontos az nekem, hogy megosszam Veled. Köszönöm, hogy olvasod és ha úgy döntesz, hogy velem tartasz  nem fogod megbánni!:)

Este még írni fogok, de most megyünk a párommal úszni, itt Szegeden, egy jó kis pancsolással  lezárjuk a mai kemény napot. Természetesen a pancsolás alatt intenzív úszást értek, mondjuk én lehet, hogy hulla pózban fogok lebegni a víztükrön, mert a mai edzés nagyon kemény volt. Annyi szeretnék mondani, hogy ha ma még nem sportoltál, akkor ezen a gyönyörű nyári estén menj el sétálni, biciklizni, kocogni, futni vagy végezz akármilyen mozgásos tevékenységet ami örömet okoz. Ne hagyd, hogy a lustaság bezárjon a szobába, a négy fal közé. Tudod, túl rövid az élet ahhoz, hogy ülve, a TV előtt töltsük:) Este jövök még:)

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése